NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020/2021 Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Grzegorz Błażewicz Patrycja Herbowska-Tytro Andrius Mikalauskas Krystyna Kubisa Michal Blak Piotr Wróblewski Wirginia Gruszczyńska Edward Ruszczyc Speakers Call_for_speakers

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

2021-05-27

08:50-09:00

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:00-09:30

Jak pandemia wpłynęła na zakupy w kanale e-commerce?#

Jak zmieniły się zachowania shopperów w internecie? Podczas prezentacji w formule faktów i mitów przeanalizuję trendy konsumenckie, z naciskiem na sektor eFMCG w czasie pandemii. Wnioski wyciągnę na podstawie jednoźródłowego pomiaru zakupów gospodarstw domowych oraz zachowań panelistów GfK w internecie.

Patrycja Herbowska-Tytro

Patrycja Herbowska-Tytro

Business Development Manager || Media Measurement, GfK


09:30-10:00

O wszystkim, co chciałeś kupić, ale bałeś się zapytać#

Michał Blak

Michał Blak

CEO, edrone


10:00-10:30

Start'Upowe Quo Vadis - najważniejsze kamienie milowe i kluczowe decyzje w drodze po sukces#

Edward Ruszczyc

Edward Ruszczyc

founder, Displate.com


10:30-11:00

Najlepsze praktyki merchandisingowe zwiększające sprzedaż i sukces Selseya z Prefixboxem#

Najlepsze praktyki merchandisingowe, które pomagają reklamować sprzedawane produkty. Dzięki nim można zwiększyć także przychód generowany online. Wskazówki dzięki którym firmie Selsey udało się zwiększyć dochód z wyszukiwania o 12%.

Piotr Wróblewski

Piotr Wróblewski

Dyrektor ds. Sprzedaży, Prefixbox


11:00-11:30

Martech market development for e-commerce in a post-pandemic and cookieless world (w jęz. polskim)#

Grzegorz  Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

Założyciel i Prezes Zarządu, SALESmanago


11:30-12:00

Przerwa na kawę #

12:00-12:30

Customer experience - dostawa ekspresowa w 2H#

Jak dostarczać sport niczym pizzę, spełniając oczekiwania klientów aby dostarczać produkty w ciągu 2 godzin do rąk klientów. O szczegółach wprowadzenia Dostawy Ekspresowej na Decathlon.pl aby gwarantować wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

Wojciech Zięba

Wojciech Zięba

Dyrektor E-commerce i Omnichannel, Decathlon


12:30-13:00

Lokalna optymalizacja ofert online w pandemicznej rzeczywistości#

Wirginia Gruszczynska

Wirginia Gruszczynska

Marketing & E-com Manager Poland, KappAhl


13:00-13:30

E-grocery after pandemic: speed, free delivery and personalization#

Andrius Mikalauskas

Andrius Mikalauskas

CEO, Barbora


13:30-14:00

q-commerce: jak retail nabiera tempa#

Jakie trendy konsumenckie kształtowały zachowania i oczekiwania klientów w ostatnich latach? Czy pandemia na pewno okazała się sprzymierzeńcem branży e-commerce? I czy nagły wzrost inwestycji w rozwiązania q-commerce (quick commerce) to chwilowa moda, czy długo wyczekiwana rewolucja na rynku? 

Krystyna Kubisa

Krystyna Kubisa

Launcher Senior Manager, JOKR


14:00-14:10

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl